onsdag, april 20, 2011

Hemma hos : Bodil och Micke

Igår hälsade jag på min kompis Bodil, vi gick i samma klass i högstadiet, och har hållt kontakten genom åren, ibland har det gått nåt år utan att vi haft kontakt, men sen pratar vi bara ikapp vad som hänt sen sist,och så är allt som vanligt, det är så skönt med en vän som alltid funnits där, som känner mig innan och utan :)
Vi bor ju bara ca 6 km från varann så vi borde skärpa oss och umgås oftare faktiskt.


Bodil bor i ett hus med sin sin sambo, deras treårige son Theo ( som heter Elis som mellannamn för övrigt, fast inte efter min gosse utan efter Bodils morfar ), och Mickes son Gabriel från ett tidigare förhållande.
I köket har de den här läckra klockan, den syns verkligen bra :)


Kakelugn har de också, jag gillar den läckra stenmuren bakom, alla stenarna är olika om man kollar på nära håll.


Vardagsrummet går stilrent i vitt och svart, kudden älskar jag, det står ju Moscow på den :)


Inne på toa är det fridfullt, lite japansk stil tycker jag att det är, med en ensam blomkvist i en vas,och den turkosa ljuslyktan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att ni fick en trevlig dag tillsammans.Du kanske kan cykla till henne 6km är ju inte långt nu när vi har våren här