fredag, april 29, 2011

Helena af Sandeberg mfl.

I går behövde jag inte fota kändisar på tv, utan jag träffade några live ;)



Miss Li, en artist med fart ,man blir glad av hennes musik.


Hon var så gullig och pratsam, att vi var 4 st som ville ha autografer verkade hon bara bli glad av ,en del blir ju jättestressade och bara krafsar ner på papperet utan att prata, men hon var avslappnad.


en till i samlingen.


Jonas Leksell från Myror i brallan.
Han var impad av min kamera.
- Oj det var ingen dålig kamera ! sa han.
När jag då svarade att min man köpte en ännu bättre kamera förra veckan, då såg han så här förvånad ut.


Han skrev inte ut efternamnet.


I väntan på taxin satte han sig ute på en sand-låda och läste en bok, efter ett tag fick han sällskap av Johanna Westman och en man som är stylist.
Den här bilden tog jag genom ett fönster på ganska långt avstånd, så nu har jag varit paparazzi också ;)


Efter en halvtimmes väntan kom äntligen hon som jag helst ville träffa :
Helena af Sandeberg. Hon är ju söt som socker.


Undrar vade de har för filmsmink, jag blir ju alltid röd i ansiktet för det är så varmt, men kändisar är ofta svala och fräscha, hon hade just blivit sminkad när vi träffades berättade hon.


3 filmer signerade.

Inga kommentarer: