fredag, april 22, 2011

Carola

Förra lördan träffade jag Carola.
Hon har varit min idol sen jag var 10 år, och jag träffade henne som hastigast i början på 90 talet, men den gången hade hon inte tid att ställa upp för foton, jag fick en autograf i blocket bara. Men den här gången var det planerat med signering efter konserten.

Claes var VIP fotograf, och tog en hel del bra bilder, här kommer mina 3 favoriter.





Och så ska jag väl skriva ut hela hans namn nu när han börjar göra karriär som fotograf ;)
Foto : Claes Bengtsson.



Det var ca 60 personer som ville träffa henne efteråt, vissa gick bara fram och fick en skiva signerad, andra stod kvar och pratade ett tag, efter ca en timme var det min tur, och jag fick äntligen en kram, efter 28 års väntan, hihi.


Hon var trött efter showen, men tog sig ändå tid att prata med alla som ville, och hon kändes avslappnad och naturlig.


Jag hade med cdskivor, vinylsinglar, dvdfilmer mm och fick signerat, jag fick även signerat vykort av henne.

1 kommentar:

claes bengtsson sa...

Claes bengtsson är en duktig fotograf ;)