fredag, mars 18, 2011

Vildaste kändisdagen nånsin

Nu var det menat att vara massor av foton här, men jag hann bara in på gården så tog Claes kameran och for till stan på konsert ! Så här sitter jag och saknar kameran, jag vill ju se bilderna på riktigt och inte bara det lilla jag hann se i kamerans display.
Men hur som helst, det är litteraturfestival, och full fart.
Igår missade jag Gunilla Bergström som gör Alfons Åberg böckerna, jag såg hur hon åkte iväg i taxi, suck, men idag hade jag en ordentlig tur.
Men jag fick åka en del fram och tillbaks, först till Folkets hus i stan där jag fick 3 autografer, sen ut til tvhuset på Ersboda där jag fick 2 till, sen tillbaks till Folkets hus, då hade jag 2 kompisar i bilen också, stress och parkeringsbeskymmer, men en härlig dag var det och jag fick en autograf till innan jag åkte hem :)
Men jag var så nervös idag innan jag åkte så jag mådde lite illa rent av, jag gillar att planera, att ha koll på tiden, och när jag vet att jag bör vara på två ställen nästan samtidigt så blir det tufft, men allt ordnade sig :)

Jag bloggar nog på allvar imorgon, redan nu känner jag att jag vill bara få sova, har ju varit uppe sen 7, och när kameran äntligen kommer hem så ska ju bilderna krympas, kanske beskäras osv innan jag laddar upp dem ,så jag får blogga imorgon bitti innan jag åker till stan igen, hoppas på 2 autografer till då, plus att det är fest i kyrkan och jag är en av de som är ansvariga för den , ja som sagt, full fart :)

1 kommentar:

Rebecca sa...

Älskar katten i din header. Den är så lik min katt Olof! :)