fredag, mars 18, 2011

Skotrar vid Lyckseleälven



När vi var i Lycksele för några veckor sen så kom det massor av skotrar och tankade på bensinmacken, se åkte på isen och så över vägen och in till pumparna, världigt praktiskt.


Vår bil utanför Golden bar, en riktigt linslus den volvon, ska alltid vara med på bild ;)



här är en kort film med skotrarna som anlände, tyvärr blåste det så ljudet är inte så trevligt.

Nu ska jag in till stan på Litteraturfestivalen, förhoppningsvis blir jag 4 autografer rikare idag, en av de som kommer är en författare från Moskva !!!! jag är så nervös så jag mår illa rent av, haha, har gått i flera dar och tränat mig på vad jag ska säga, går här och mumlar på ryska " får jag krama er " hihi.
Det går nog bra, han har såklart förståelse om jag inte får grammatiken helt rätt.

Inga kommentarer: