tisdag, mars 01, 2011

Sista mötet med jobbcoachen



Idag var jag till min jobbcoach för sista gången, jag hade gjort det här kortet till henne, hon blev jätteglad och rörd,och sa att ingen av de hon coachat hade gett henne nåt förr,och det var extra kul att jag hade gjort det själv,och inte bara köpt ett kort.
Jag kommer att sakna henne, hon är så rar, hon har verkligen gjort mer än hon skulle, besvarat mail på sin fritid, och tagit sig tid för mig.
Men som hon sa , Umeå är ju inte så stort, vi kanske träffas nån gång.
Jag är så känslosam, så jag fick tårar i ögonen när vi kramade om varann.
jag har under den här tiden bland annat fått hjälp med att uppdatera mitt cv och skriva det bättre, fått tips på att skriva personligt brev till ansökan , och tränat intervju hos en arbetsgivare.

Det har varit strålande sol och bara - 5, grader, när jag kom hem tog jag itu med en bokhylla och dammtorkade och rensade ut 11 böcker som får gå till loppis .
Nu ska jag scrappa till en utmaning i Skrotboken .

Inga kommentarer: