tisdag, mars 08, 2011

Shopping hos Nettans

Idag åkte jag till Nettans scrapbooking,det var första gången jag var dit sen hon fick den nya stora lokalen, och oj vad saker det fanns !


Ett rum där hon brukar ordna pysselträffar, det finns stämplar mm som man får låna på de träffarna.


Stora rummet med pysselsaker, och Nettan som just tar betalt av en nöjd kund.


Pappersrummet, här är det drägelvarning ! oj vad många läckra papper det finns !
Dessutom finns det lekrum för barn,så mammorna kan pyssla eller shoppa utan uttråkade barn :)
Plus kök om nån vill värma på mat, snacka om perfekt lokal.


Jag köpte 3 papper, snygga rubons, bling och en fjäril.

Plus presenter till 2 kompisar som är vääääldigt nyfikna nu, hihi.


Jag stannade till vid loppisen i Vännäsby också och köpte den här boken av Blossom Tainton för bara 5 kr, och så släppte jag av 2 kartonger med kläder och böcker.
Än om jag köper saker då och då så ser jag till att göra mig av med mer än jag köper :)

2 kommentarer:

Tova sa...

Sv: Åh, man tackar! ^^

Unknown sa...

Jag brukar handla via nätet från nettans...=) Kanon trevligt & snabbt! Vilka härliga lokaler!