onsdag, mars 30, 2011

Min första artikel

Jag har ju haft texter i tidningar förr, men det har varit kortare kåserier, men idag när posten kom så höll jag på att få glädjefnatt, för min första artikel var publicerad i Liahona.
Jag ser ju att texten inte är så jättebra, jag skulle ha arbetat mer med den, men det är ju pressläggning på ca 6 månader, så jag var bara ivrig att skicka in den.
Att raderna är lite mysko rår jag inte för, det är tidningen som gjort så av nån anledning.
Men här kan ni läsa min första artikel,och jag är stolt som en tupp :)

Klicka på bilderna så blir de större.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul och grattis!
Att de gjort indrag i texten vid nytt stycke beror på att det inte finns plats för att göra mellanslag mellan styckena. På detta vis sparar man tidningsutrymme. Lite kul att din artikel börjar med en anfang - de är så roliga att "teckna".
Kram Charlotte

Gunvor sa...

Å va kul! Grattis! Och lycka till i framtiden med skrivandet - du är jätteduktig!
Kram, Gunvor