fredag, mars 11, 2011

Di Leva tredje gången gillt

Idag är det synd om Claes, han missade sin favorit Ronny Svensson.
Filmkritiker som haft eget tvprogram, " Ronnys rullar "


Han var väldigt trevlig och lugn, och hälsade till Claes.
Han kände igen min kompis,och mindes hans namn, inte illa att minnas namnet på ett fan han träffat för ett halvår sen.


Dessutom var Thomas Di Leva i stan, det var tredje gången jag träffade honom.
Han kände igen mig och kom fram och kramade om mig .
Jag hade med ett gäng skivor som han signerade, det var lite halvbråttom till flyget, men han tog sig tid ändå, han är verkligen en underbar människa.
Innan han gick så tog han mig och min kompis i hand och bad mig hälsa Claes.
Han och flickvännen väntar barn, jag gissar på att det blir en flicka, så får vi se sen om jag har rätt.


När jag höll på att plocka ihop skivor och autografblock såg jag plötsligt Pekka Heino . Jag ropade på honom genom en glasdörr, han ropade tillbaks att han inte hade tid, så jag fortsatte bara plocka ihop mina saker,men plötsligt kom han tillbaks och sa : Ok, jag kan skriva, men det får gå fort, jag har väldigt bråttom just nu.
Men han skrev lugnt och snyggt, och jag fick en bild också.
Ja två faktiskt, för den första råkade han blunda på, så den slipper ni se ;)


Ronny och Pekka.

När jag kom hem fick jag skotta snö i en halvtimme, fast Claes var ute en timme på förmiddan och jag var ute i 2 omgångar sen. Blä för snö.

Inga kommentarer: