torsdag, mars 24, 2011

Baka och bada

Nu ska jag baka en äppelkaka, sen ska jag på möte med pojkens lärare,efter det ska jag tillbringa några timmar i badhuset, simma, sitta i bubbelpoolen, åka vattenrutchkana, tjohoooooooooo.
Tyvärr vill inte gossen följa med, " jag orkar inte" säger han, ja man blir faktiskt trött av att sitta i bubbelpoolen, men man blir ju skönt trött, men han får skylla sig själv, jag tänker inte tvinga med honom.


Dagens snöbild, nu är det ingen snö på veranda taket längre, det är ett framsteg.
Men om vi inte skottar alls, inte hjälper våren på traven, så undrar jag hur länge det skulle dröja innan det har smält bort så Opeln kan komma ut ?
Claes for nyss på jobbet, han ska till Hemavan, men det är storm ute, och uppåt landet är det snöstorm, E12 är stängd på norska sidan, så håll tummar och tår för att han ska komma säkert hem emd bussen igen.

Inga kommentarer: