lördag, februari 26, 2011

Viktoria, Svante och Lars

Igår träffade jag Viktoria Tolstoy, jazzsångerska som dessutom är barnbarns barnbarn till Leo Tolstoj :)
Hon hade rätt bråttom, hon skulle ju uppträda några timmar efteråt, och hade sitt lilla barn med sig, men skrev autograf ändå och jag hann ta en snabb bild.
" Det värsta jag vet är att göra fans besvikna " sa hon, när hon skrev autograf samtidigt som hon höll i sin son.


Fast sen satte hon ner honom när jag skulle ta bilden, hon ville inte att han skulle vara med.


Sen kom Lars Ohly, han var väldigt sympatisk, hade också ganska bråttom, men vi hann prata några ord, och jag fick en kram också .


Han signerade en bild åt mig också, han sa att han var väldigt nöjd med just den bilden.

Taxin åkte iväg med dem ,några av Viktorias och Svantes musiker var med, och massor av instrument.
Sist kom Svante Thuresson,han hade gott om tid för han körde egen bil minsann, när jag körde därifrån sen så låg han bakom mig en bit, jag kunde inte låta bli att tänka på ifall han stannar vid ett trafiklyse, och så kanske nån kvinna säger till sin man :
Duuuu, Svante Thuresson sitter i bilen bredvid !
och hennes man skulle vara : haha, det tror jag väl ändå inte.

Men så skulle det kunna bli :) Han hade nån sorts stadsjeep, jag såg inte vilket märke det var på den.




Svante och Viktoria.

Inga kommentarer: