onsdag, februari 09, 2011

Vi har snö än


Två av mina vänner skrev på ett forum att snön är borta nu och att de hoppas den inte återvänder igen , den här bilden är särskilt till er ;)
Det snöiga närmast kameran är taket ovanför entrén.


Så här ser det ut i vår matsal/vardagsrum just nu, det är tur vi har ett vardagsrum till på nedrevåningen.
Elis fick ju flytta ut sina saker från sovrummet igen , så nu sover han såhär, plus att han vill ju använda sin platt-tv, inte duger den gamla tvn som han hade före det.
( ja han har hunnit ha en platt-tv mellan de här också,men den sålde vi till en kompis )
Och så är det mer av hans möbler, plus allt annat han inte får plats med i klädkammaren, och så mina traderavaror, man får kliva över möblerna för att komma fram.
Men kisse tycker det är jättespännande och älskar att leka tittut mellan möbler och kartonger.

Nu jag jag och Claes åka in till stan och köpa en grundtapet till Elis rum, så får vi se när vi hinner sätta upp den, i helgen jobbar han. Tapetbord har min mor,så det är bara att låna. Vi har ännu inte bestämt om vi ska tapetsera eller måla sen.

3 kommentarer:

Nellie sa...

Hej, allt bra? :)

maxell sa...

Har ni också stormvarning klass 1 idag?

Här är det inte alls som det var för några dagar sedan. Det går i princip inte att komma ut ur huset för det driver driver och driver - igen. Metervis med drivor överallt!

Samara sa...

Nä ingen stormvarning,men däremot påstår de att det ska bli - 35 grader !