onsdag, februari 09, 2011

Tut alla kissemissar !


Idag när vi var i stan så såg jag nåt kul på Willys parkering.
En hund som chaufför, synd den inte ville titta framåt, hade blivit mer äkta då.

Sen köpte vi de där grundtapeterna jag pratade om, men vi glömde köpa tapetklister minsann.

PÅ Expo hade de läckra pallar, jag fick lust att köpa en av varje färg, hoppas Elis vill ha en eller två på sitt rum .
Jag kom dessutom att tänka på min kompis Linda, hon gillar nog också de här pallarna.


Läckra tavlor, jag har ju mer tavlor än vad som ryms, men Elis har inte så många att ha på sitt rum, jag skulle gärna köpa nån av de här till honom.


Eller nån av de här , priset är ju inte så farligt heller.
( klicka på bilderna så blir de större )

3 kommentarer:

Linda sa...

Åh, du har helt rätt! Underbara pallar!! :) jag som dessutom behöver köpa en pall just nu! Men Expo känner jag inte igen, kan undra om det finns här någonstans. Vill ha en!

Kramar

Samara sa...

Nej tyvärr verkar den affären bara finnas i Umeå, jag googlade men allt vad jag hittar är en enda affär, men den är stor, det finns hur mycket inredning som helst där, du får komma och hälsa på ,hihi.

MYMiC sa...

haha vilken söt hund! :)