fredag, februari 04, 2011

Michael Segerström och Ann Petrén

I går hade jag ett kändismöte igen men blev för lat för att blogga.


Han var ju Kurt i den underbara serien På kurs med Kurt ,från 1981, hon har bland annat varit med i Min store tjocke far.


De har också varit med i julkalendern Lasse Maja , han spelade vaktmästare Krister Lönn på museet, hon var fru Åkerö som blev av med en hund på hotellet.


Han var även med i Lasse Maja - Kameleontens hämnd, men omslaget är så mörkt så han skrev på insidan istället, det gör inte så mycket, jag vet ju själv att autografen finns där :) Det är kul tycker jag,när jag ska se en film och vet att en eller flera som är med i den har vidrört mitt filmomslag :)

Michael spelar Klabbarparn i Åsa-Nisse filmen som har premiär snart, Ann spelar Eulalia. Jag funderar på att gå och se den när den har gått nån vecka så värsta rusningen lagt sig.

De hade lite bråttom till flyget, men de var båda sympatiska och omtänksamma.
Ann frågade hur länge jag hade stått ute i kylan och väntat på dem, ca 20 minuter faktiskt, och hon ojade sig lite grand.
Men så farligt var det ju inte, bara - 5, man är väl norrlänning ;)

Nu ska jag och Claes fara och göra några ärenden och förhoppningsvis träffa en av mina favorisångerskor.

Inga kommentarer: