lördag, februari 12, 2011

En lördagstur till stan

Idag var vi in till stan, vi köpte bland annat tapetklister, och jag köpte en valentinpresent til Claes, nu vet han ju vad det är,men det var når han verkligen önskade,och vi hade en rabattkupong också :)


I parkeringshuset var det fullt, vi fick stå allra längst upp.
Minns ni Orups låt " När hon går förbi står pojkarna på rad "
Här stod Volvosarna på rad, våran är längst fram.


Claes köpte en tidning åt mig, med tillhörande stämplar.

Jag löste också in min betalning för bilden i Hänt Extra, det kändes lite speciellt, mitt första honorar i pengar från en tidning :)

Sen passerade vi min mor, släppte av en present och jag fick en tillbaks,
jag är såååå nyfiken,men har inte öppnat än, lite tålamod måste man ju ha.
Vi lånade också deras tapetbord, sen åt vi sallad till middag.
Nu ska vi se melodifestivalen men sen ska vi börja kapa upp längder av grundtapeterna.

Inga kommentarer: