söndag, februari 13, 2011

Det ska va gött att leva

Idag har jag inte fått gjort mer än en enda sak på min lista.
Jag skickade ett mail ,men sen fick jag svar efter nån timme,så nu är det min tur att skriva igen,haha.

Annars hade jag planerat att scrappa hela kvällen i min ensamhet, för pojken skulle sova hos sin pappa.
Men så ändrade han sig och kom hem vid 18 tiden, jag hade ju träffat honom i kyrkan först, men sen hade han inte tänkt komma hem under kvällen.
Så plötsligt stekte jag lövbiff för två, sen bakade han chokladmuffins, jag hann scrappa en sida och vi tittade på Mr Bean.
Sen badade han och jag hann läsa lite,innan han somnade med katten i sängen.

Nu ska jag dra mig mot kojs, ska upp om 8 timmar.
Jag slutade tidningsjobbet för flera månader sen, men fortfarade så kommer det över mig vissa kvällar vid 21 tiden att jaha nu ska jag snart upp, men så inser jag att näää, jag får ju sova hela natten :)
Det är så underbart ljuvligt att få lägga sig och sova ,utan att stiga upp efter några timmar, att solen håller på att gå upp när jag stiger upp, att få ha ett normalt liv. Att vakna till vid 5 tiden och veta att i normala fall skulle jag ha varit på jobbet i 2 timmar redan, men nu får jag sova 2 timmar till.


Jag köpte det här söta presentpapperet på Expo , tänkte först öppna på det för att fota, men det är ju större risk att det blir skadat då innan jag använder det, så ni får tänka er hur det blir i utvecklat tillstånd ;)

Inga kommentarer: