torsdag, februari 24, 2011

Det här gillar jag

Jag nappade på en utmaning på facebook, man skulle sätta som sin status :
" Nämn något du VET att jag gillar.
Du får inte säga samma som någon annan redan sagt.
Kopiera därefter detta till din status och se vad dina vänner svarar. "

och de här svaren fick jag :
Katter
Träffa kändisar
Claes =)
Spårvagnar :)
Ryssland
Mina videor från bilen ( sa en tjej som brukar filma när hon åker bil ,och jag gillar verkligen de filmerna hon gör )
Autografer
Två systrar för mycket :) ( japp världens bästa film )
Snigelstämplar :)
Mjölk
Elis
Turkiet
scrappa :)
Eiríkur Hauksson :-)
Gå i kyrkan
Bussar
Åka till Västerhaninge
Melodifestivalen
Modern Talking :D
Din Samara!
Facebook
slippa behöva vara tidningsbud. Allra helst nu när det är vinter snö och kallt.
Mig! ( sa en kompis,och javisst, jag gillar henne med )
väskor!
Michael Jackson


så mina vänner känner mig bra , jag funderar på att scrappa nåt av det här, en bild på mig och så resten av personerna och sakerna runt mig .

Inga kommentarer: