fredag, februari 18, 2011

Denise Rudberg och Elisas

I går när jag hade träffat Isabella så skulle jag träffa Denise Rudberg, en bra författare som tyvärr var den fösta att åka ut från Let´s dance.
När jag väntade på henne så kom plötsligt dansbandet Elisas, de som vann Dansbandskampen med sin härliga låt " Det här är bara början "


De var så glada och skrev gärna autografer.


Sen kom Denise, hon hade lite bråttom, för hon och Ebba von Sydow skulle åka taxi till flyget, men hon hann signera min bok och skriva autograf i blocket.
Jag hann byta några ord med rara Ebba också, hon känner igen mig nu :)



Denise´s bok " Jenny S " och autografer av Elisas 5 gruppmedlemmar till höger.


Jag hann träffa en kompis också, som hade varit i Stockholm och råkat träffa Tommy Körberg ! Och så snäll kompis jag har som fixade autograf åt mig, jag hade ju osis när Tommy var i Umeå i höstas, men nu har jag honom också i samlingen :)



Idag har jag gjort några ärenden i stan, och sen sett på tv, är sååå trött, imorgon ska jag på pysselträff, så jag blir borta från bloggen hela dan.

Inga kommentarer: