tisdag, januari 11, 2011

Tröttheten övermannade honom

Idag har jag varit trött hela dan, kom i säng för sent i går, och så hade jag en snarkande man i sängen, hmmm.
Jag har varit på bibblan och sen postat sålda saker, och så träffade jag jobbcoachen,
vi övade på intervju, det gick rätt bra. Men skillnaden är ju att när det är en riktig jobb intervju så blir jag ju nervös såklart.

Gossen var också trött ikväll, han var på ungdomsgården till ca kl 20, sen skulle han sitta lite vid datorn, men titta vad jag hittade när jag gick in till honom vid 21 tiden.


Han hade bara slocknat på sängen, datorn stod på, men han vaknade inte när jag stängde musiken, inte ens när jag tog bild så han fick blixten på sig.
Men jag väckte honom så han fick stänga datorn och lägga sig normalt.
Och nu är det jag som drar mig till kojs.
Natti natt alla som tittar in här ikväll.

Inga kommentarer: