torsdag, januari 13, 2011

Linda Olofsson, Mari Jungstedt, EMD

Idag har jag haft flyt på kändisfronten.
Jag visste att Mari Jungstedt skulle vara i tvhuset, så jag satt och väntade förhoppningsfull tillsammans med en kompis som också ville träffa henne.
Och då kom en " bekant " nänligen Linda Olofsson, jag har träffat henne 2 ggr förut, alltid trevlig och rar, men det har inte blivit av att jag bett om autograf och foto förut, det är väl så med umebor, att det kan man fixa sen, kommer det kändisar söderifrån så får man passa på när de är här.



Söta smilgropar.


Sen kom Mari. Hon hade gott om tid, var glad och pratsam.
Hon berättade att hon hade blivit tillfrågad att vara med i Let´s dance, men hon tackade nej pga tidsbrist, för hon hade fått förfrågan för sent, och eftersom hon håller på att skriva sin nionde bok nu så skulle hon inte hinna.
Hon sa ju vad boken skulle heta också, men jag glömde tyvärr bort det.
Hon signerade mina 2 böcker, och min mammas 3 böcker.

Så hjärtlig och äkta hon var.


Hon luktade väldigt gott.

Sen kom EMD, jag har hört att Danny är väldigt mån och sina fans, och det stämmer, för han kom fram till mig och kramade om mig helt spontant, sen skrev han och Erik och Mattias autografer.
Jag hann inte ens säga hur mycket jag gillar hans musik, jag kom av mig helt när det blev så många på en gång.

Tyvärr blundade jag .
Det var häftigt att Danny kände igen min kompis och nämnde honom vid namn, så många fans han träffar så är jag imponerad att han kommer ihåg folk.


En av de signerade böckerna och i blocket.


Linda och Danny


Mattias och Erik.

Inga kommentarer: