onsdag, januari 26, 2011

Knight Rider

Jag fortsätter på temat tv nostalgi, med att visa upp mina Knight Rider saker.


Två modellbilar av Kitt, en av dem har en röd sak i fronten som rör på sig när hjulen rullar, som när bilen scannade omgivningen.
Den lilla plastfiguren Michael Knight är inte lika verklighetstrogen.


Så har jag en tavla också, köpt på Lycksele marknad när jag var kanske 13-14 år,
bilen ser snygg ut, men Michael ser plastig ut, beror det på att han inte var så viktig ?
Att de flesta tyckte som jag, att bilen är läckrast av de två ?
Min pappa har förövrigt sett bilen live i Los Angeles, men just nu hittar jag inte fotot han tog, jag har för många album för att hitta bilder snabbt tyvärr.
Blixten gör tavlan för ljus på höger sida, men jag orkar inte stå och fota om, den dag jag tjänar pengar på bloggen så får jag bli mer noggrann med att fota, hihi.

Jag har dessutom en modell Kitt, sån man ska bygga ihop av massa småbitar och måla, men jag har inte vågat mig på den än, då ska man ha tålamod och tid, det är nog bäst att få assistans av man och son för ett sånt bygge.

Inga kommentarer: