fredag, januari 28, 2011

Inredningsdröm inatt

Inatt hade jag en härlig dröm, plötsligt hittade jag ett litet rum bredvid vårt sovrum som jag aldrig hade sett förr.
Det händer då och då att jag har såna drömmar, ibland så är det ett nytt rum på vinden fullt av gamla läckra möbler från 50 talet, och ibland är det böcker.
Jag har läst nånstans att såna drömmar betyder att man upptäcker nya sidor inom sig själv, det är ju synd att det aldrig kan vara verkligehet att hitta ett nytt rum,hihi.
Inatt så var det ett rum med massor av garderober, hyllor och lådor, allt i en fin ljuslika färg, med vita väggar, och jag tänkte att det blir ju perfekt att förvara kläder, smycken och scrapsaker så får Claes ha den vanliga klädkammaren för sina kläder.
Dessutom drömde jag nåt sen om Stieg Larssons bror ! Men jag minns inte vad, bara att han var med på nåt hörn, haha vad gjorde han i min dröm ?

Idag ska jag till min jobbcaoch, före det ska jag scrappa till en utmaning i Skrotboken.

Inga kommentarer: