tisdag, januari 04, 2011

Flyg fula förkylning,flyg

Förkylningar är inget vidare, i några dar kändes det nästan som att jag var på väg över floden Styx, men nu är jag på bättringsvägen, luktsinnet börjar återvända,och smaksinnet, tänka sig så gott min lila katt luktar :)


I somras ( eller våras, tiden går ju så fort )köpte jag den här söta hängaren från
Blueness , och nu först har vi fått upp den, men nu har jag nåt att hänga lite läckrare halsband på.


Drutten, eller Cheburashka som han heter i Ryssland, har liftat med Elis, har sonen munkjacka så är det ett bra ställe för en busig mor att stoppa i saker.

Jag har tagit det väldigt lugnt senaste dagarna, det tar på krafterna att hosta, ibland har jag hostat så jag trodde läpparna skulle flyga av, så jag har suttit och sorterat saker, rensat bort mer saker som ska slängas, och en del som ska säljas.
Jag har auktioner ute också sen nyårsafton, ska lägga in en länk till dem sen.

Inga kommentarer: