torsdag, januari 27, 2011

Birgittas hem

Idag hälsade jag på min kompis Birgitta, vi hade väldigt trevligt, pratade och åt, och pratade ännu mer :)
Hon bjöd på pytt med stekt ägg, och sen en underbart god hembakt saffranskaka.
Jag kunde inte låta bli att fota lite, för jag såg så mycket fint.


Den här tavlan är målad av en bekant till hennes föräldrar, den är så fin med flickan och lammen :)


Hon samlar på änglar, här är några på en inbyggd hylla.


I vitrinskåpet står ännu fler änglar, och så några läckra djur upptill.
En sån där elefant har jag med :)


På soffans ryggstöd stod 2 coola hundar i tyg.


Hennes dotter har en Hello Kitty fondtapet vid sin säng, lövet är en sänghimmel, det ser verkligen ut som ett löv med stjälk och allt, jag skulle inte ha nåt emot att ha ett sånt ovanför min säng.

Inga kommentarer: