onsdag, december 01, 2010

Rena värmeböljan


I går var det - 16, men idag är det bara - 3,3 ,härligt.
Den här bilden visar Umeå i fjärran när man kommer från Holmsund, jag tog den i går när himlen var så klar och fin.

Julgardiner skulle jag visa bild på, skulle ju bara diska först, men så skulle jag till stan och träffa min jobbcoach, och hon var väldigt rar och gav mig en del bra tips, vi har inte hunnit så mycket,första mötet gick mest ut på att hon skulle lära känna mig, mina drömmar och planer, kunskap och erfarenhet, men redan nu längtar jag efter att träffa henne igen, hon var bra för självkänslan.

När jag sen kom hem hade jag sålda traderavaror att posta, och så var det dags att fixa middag och hjälpa pojken med läxorna, och sen var det ju fullt med disk igen ! haha. Idag har jag studerat mandarin, är inne på lektion 61 nu av 90, och skickat vinnarmail till traderaköpare, måste sätta fart med disken nu ,och så göra fler kort, nästan alla jag gjort hittils i år är sålda, och mina köpare ska bland annat skicka kort till Colombia och Norge, kul att mina kort får fara ut och resa :)

Inga kommentarer: