måndag, december 06, 2010

Mysig jul-inredningstidning

Förra veckan när jag var på Ica, såg jag en tidning jag ville ha ,men 89 kr kändes lite dyrt, särskilt som den är på danska, men idag hade Konsum rea på den, tjohej, så jag köpte den.

Jeanne d´Arc living, heter den. Väldigt tjock , 162 sidor, och full med inredning, pyssel och recept inför julen.


Mysiga bilder och jag blir rent av scrapsugen när jag ser en del sidor, den är lite mer än en vanlig tidning.


En dörr som är prydd med gamla tidningsurklipp, nu fick jag en cool idé som jag kanske hinner göra imorgon.


Kisse struntar i tidningar, hon har annat att tänka på ....

mjaooo ? jag tar inte upp liftare, hoppa av nu nalle !

1 kommentar:

maxell sa...

Den där tidningen är underbar att sitta å bara bläddra i. Japps, jag är sucker för lantlig fransk shabby chic även om jag inte har det hemma själv. Det är helt enkelt vackert.