lördag, december 25, 2010

Många fina julklappar

I går var vi hos min mor som vanligt, och hade en lugn julafton.
Vi såg på Trolltyg i tomteskogen, Kalle Anka, och så läste vi Kronblom och pysselboken jag vann häromveckan.
Sen åt vi,och sen kom Claes från jobbet och så åt han, sen var det dags för julklapparna.


Årets julbord.


Elis hade kul med frukten, eller hade frukten kul med honom ?


Jag fick en snygg sjal.


Kvittenmarmelad som en av mina bloggläsare Olivia, skickade :)
Fast jag har inte fått upp burken än, hihi, Claes får hjälpa mig, hämtade ut paketet idag, de hade ju stängt på kiosken igår.


En minibyrå som jag har tänkt att ha scrapsaker i.


Bildskiva med Michael Jackson, en bok om scrapping ( Tim Holtz ), och en bok om kungahuset.


Gardiner, vi fick 2 förpackningar så de passar i vardsgsrummet.
4 handdukar, och en prenumeration på Ica Kuriren.


läckra scrap-papper.


En bok och så en speciell present, Claes slog inte in paketet, utan berättade för mig redan per telefon på förmiddan att jag skulle få den.
En kombinerad scanner och skrivare.
Det är nämligen så att min skrivare behöver en ny patron ,och den kostar 400 kr, och min scanner är så mysko att allt jag scannar blir lite snett, men den här nya fina kombinerade kostade 500 kr, och så blir det ju en maskin mindre här.
Det är ju konstigt att patroner är så dyra att man rent av kan köpa en ny skrivare istället för att byta patron.
Till den här nya kostar de 200 kr.

Och så fick vi pengar också i julklapp :)

Inga kommentarer: