onsdag, december 08, 2010

Jag skriver för fullt

Idag sitter jag mest och skriver, skickar in berättelser till tidningar, och foton till andra tidningar, och så ska jag fixa lite med mitt cv, jag fick exempel och övningar av min jobbcoach.
Ska hinna plugga mandarin mitt i alltihop också, bara 27 lektioner kvar nu, det ska bli skönt när det är klart, eftersom det är så otroligt mycket som hänger på uttalet, många ord låter nästan likadana, när jag är klar ska jag med glädje börja med spanska, men det blir ju först i januari.

Så ska jag göra ett beställningskort och ett kort till en utmaning, plus att jag ska föra in lite släktforskningsuppgifter på nätet, jag är en av dem som blev utvalda att testa kyrkans nya sajt ,och testet pågår bara en vecka, jag måste ju passa på då, så jag har en chans att säga till om det är nån funktion jag inte gillar, den gamla saten är lite krånglig på vissa moment ,så det här blir spännande.

Inga kommentarer: