torsdag, december 30, 2010

Insändare och ett kort.


Idag fick jag en enda sak med posten,men det jag fick var dess då bättre, en autograf av Kay Pollak :)


Så fick jag Hemmets veckotidning med min insändare.
Klicka på bilden så blir den större.


Jag har pysslat också, ett sorgligt kort att göra.
En av mina favoriter av de abbonenter jag delade ut tidningarna till, lämnade denna värld hastigt några dar före jul. Jag såg det i tidningen i går och skrek rakt ut,det var väldigt oväntat, jag hade ingen aning om att han var sjuk sen många år.
Bara 62 år blev han ,en mycket sympatisk man, han och hans fru gav mig en chokadask den dag jag slutade jobbet, vi hade träffats då och då på mornarna när han var ute med hunden. Så nu ska jag släppa av kortet i hennes brevlåda imorgon.
Nästan så jag börjar gråta igen när jag skriver det här .

Inga kommentarer: