fredag, december 10, 2010

En magisk dag

Egentligen har det inte hänt så mycket idag, jag besökte 2 loppisar och Ica Maxi.
Köpte 3 tidningar, 2 böcker och en Kalle Anka pocket för sammanlagt 15 kr.
Men alla människor har varit så vänliga i dag, det är som att folk har julefrid, folk är glada, biträdena i butikerna verkar extra pigga, kunder börjar prata med varann, de som demonstrerade mat stod och skojade, och det var en så mysig känsla, det kändes som att det inte bara var en massa främlingar jag träffade, utan verkligen medmänniskor.
Det finns ett citat som går typ : främlingar är vänner som du inte känner än, och så kände jag det idag.



Jag är en ren :)
Det var de här hornen jag skrev om för en månad sen, som vi hade köpt och som hela familjen kan ha kul med.


Tala för dig själv, jag gillar inte alls att vara en ren, jag är född till katt,så det så !
( men du är söt som ren lilla kisse )

Inga kommentarer: