torsdag, december 09, 2010

Anna-dagen

Idag är det min namnsdag,som jag sa i går, och jag fick grattismail från min pappa och en gratulation på facebook av min kusin.


Min moder hade köpt ett handgjort ljus åt mig, med massa glitter och kaneldoft.


Till middag gjorde jag nudelgryta med jordnötssmör.
Pojken hade beställt det, han älskar nudlar.

I övrigt har jag mest gjort kort idag och städat, hittade en kasse med påbörjade broderier. Förstod först inte var de kom ifrån,men sen kom jag på att det var för några år när det gick en feng shui våg genom kyrkan och många här i stan rensade och gav mig broderier som de hade börjat på men inte kommit sig för att avsluta.
Jag borde ju se till att brodera lite oftare, har själv 3 påbörjade projekt sen länge.

2 kommentarer:

maxell sa...

Grattis till dig (och mig idag). :)

Namnsdagspresenter. Vad skoj. Såna minns jag inte att jag någonsin fått.

Annars ska det egentligen bakas pepparkakor idag har jag hört.

Å broderier. Ett bryderi. Men låter trevligt. :)

Anna sa...

Hej!

Hittade hit när jag googlade på Laura Trenter.

Heter också Anna, är 37 år och från Norrland! :D

Grattis på Anna dagen! :D

// Anna