lördag, november 06, 2010

Varning för sladdar

Hela dan har jag varit från bloggen försvunnen, men jag har inte ramlat i brunnen.
Inte för att vi har nån brunn heller då ;)
Jag hälsade på min mor för att hämta hem träningscykeln de har lånat i 2 år, och så skulle hon visa mig nåt,men hittade en del papper som skulle kastas istället, och så mer papper osv, tillslut var vi fullt uppe i rensande och 2 hyllor i hennes bokhylla på kontoret blev städade.
Det var massa papper att rensa bort, plus en del saker att sälja på Tradera.
En gammal bok var så mysig att jag lånade hem den, ska fota och visa bilder imorgon.

När jag kom hem skulle jag göra julkort,men kom inte åt mina stämplar i klädkammaren,för det var så mycket scrapsaker och kartonger i vägen,så jag och Claes plockade ut massa saker, och så städade vi i 1,5 timme, garderoben blev som ny.
Men kläderna rensade jag inte bland, det får bli en annan dag.
Sen år vi middag, ugnsstekt falukorv med ost och rödlök, pasta och bearnaise till det, mums. Vi såg på det här musikprogrammet med Di Leva, och jag gjorde tre kort.
Nu är det dags för att bada och sen sova.

Claes satte fram en förlängningsslad tillfälligt här ikväll, han varnade mig för den, den går ca 5 cm ovanför marken, men han snubblade själv på den 2 ggr.
Klantigt. Men sen var det jag,och jag flög nån meter, drog med mig en bandspelare och fick ont i hälen , ja suck hur gaggiga är vi ? sladdar är farliga alltså .

Inga kommentarer: