lördag, november 06, 2010

Tina Thörner

Ikväll har jag träffat Rallystjärnan Tina Thörner.
Jag fick vänta ett bra tag, sen kom det en kvinna och frågade om jag väntade på nån, ja på Tina sa jag, då skulle hon gå och säga till henne.
När Tina sen kom så log hon och tog mig i hand och kramade om mig spontant, och bad om ursäkt för att jag fått vänta.
Hon har sån härlig dialekt :)


Hon blir jättebra på bild också.


En tjej som jobbar på tv tog bilden på oss.


Hon hade vykort på sig själv som hon signerade ,man ser fram och baksida här,och så i blocket förstås.

När jag hade plockat ihop mina saker och skulle gå så hade hon just satt sig i taxin,så när jag gick förbi så vinkade hon glatt och sa hej då.
Sen körde jag bakom taxin en bra bit tills den körde ut på Kolbäcksbron, och jag for vidare till Ica. Jag tänkte att alla som ser taxi-limousinen har ingen aning om vem som är i den,men det vet jag, hihi.

Inga kommentarer: