lördag, november 27, 2010

Snön vräker ner

November har varit ovanligt solig, annars brukar det vara mörkrets månad.
Men idag är det grått , jag har haft på lampan hela dan här, och nu har jag redan börjat tända myslampor.
Vi får middagsgäster om 3,5 timmar, missionärerna igen :)
Vi hinner knappt umgås med några andra, Claes jobbar ju oftast 12-14 timmar per dag som busschaufför.
Just nu är han ute och skottar, men det kanske måste skottas igen innan de kommer, det verkar som att snön aldrig ska ta slut.
Jag är ju van, men Claes muttrar om att flytta till Rhodos.



Den här snödrivan är född till Volvo.


Vi kom hem vid ca 23.30 i går sen vi hade hämtat mina föräldrar som varit på firmafest i stan, den här bilden tog jag vid ca 10.30 i morse.
Så det är knappt nån mening att sopa bilen, den snöar bara över igen.
Underläpp ser den ut att ha fått också ,haha. och två horn sticker upp.

Jag sopade balkongen i går, men det är redan fullt igen, får sopa ikväll, nu måste jag förbereda matbordet och rensa undan lite scrapsaker


Jag gjorde de här korten i går, måste sätta fart och göra mer kort när de åkt, min mor har sålt slut på nästan alla kort på sin arbetsplats :)

Inga kommentarer: