söndag, november 21, 2010

Peter Harrysson

Jag kommer aldrig att hamna i nån blogg-topplista, det är säkert, jag hinner ju inte blogga, full fart hela tiden :)
Idag var jag i kyrkan som vanligt, och sen på kvällen åkte jag och Elis till stan, Claes jobbar, och Elis brukar inte vilja följa med och träffa kändisar, men nu var det ju Peter Harrysson, han som har en av de bästa replikerna i Göta Kanal :
"Jag måste nog uppsöka en liten buske jag. "



Jag vet inte varför bilden ser mysko ut, jag ser ju jätteliten ut, jag stod bara snett bakom honom, men ibland lever kameror sitt eget liv.


Fin halsduk :)
han var väldigt trevlig och gemytlig, precis som på tv.


Så dök det upp en tant som jag inte kände till, men mina vänner som också samlar autografer ville ha av henne, så jag fick ju skämmas och fråga vem hon var.
Hon skrattade och sa " jag är nog sveriges mest okända kändis, jag har varit skådepelerska i 62 år, men mest på teatern. "
Så då bad jag också om en autograf .
När jag kom hem googlade jag på henne, Helena Fernell heter hon, 80 år, och så här vacker :) tänk om man får se så fräsch ut i den åldern.
Hon har varit med i tv serien Skilda Världar, och filmen Känd från tv, ja den har jag ju, tänk om jag hade vetat det så hade jag ju kunnat haft med den.


Peter signerade Göta Kanal också, nu är han den tredje som skrivit på den.


Sen ville Elis visa mig en tron av is i stan,det är ett renskinn på den så det blir lite varmare, otroligt att ingen knyckt det.

Inga kommentarer: