lördag, november 20, 2010

Kort och texter

Idag har jag haft fullt upp, mailade in en text till kyrkans tidning Liahona, jag är nänligen deras nyblivna lokalreporter från Umeå, det är inget betalt jobb, som med det allra flesta ämbeten i kyrkan, men det är kul ändå, ska bli spännande när jag får se min text i tidningen sen.
Jag har också gjort kort, dels är det ju julkortssäsong, och dels har jag fått två beställningar, en ville ha ett julkort med 2 tomtar på, och en annan vill ha kort till en kvinna som spelar golf och gillar att fara på spa.

Julkortet är klart, men födelsedagskortet har jag bara planerat, måste nosa reda på min golfstämpel först.
Och så har jag gosat med katten en hel del, hon är så rar och kärleksfull.
Tur jag har henne som sällskap när min snygging är ute och kör buss.
Ikväll somnade han när vi tittade på tv, stackarn började 7.30 imorse, men nu är han pigg efter tuppisen, jag är däremot lite slö, så jag ska krypa ner i badet med en Kalle Anka pocket :)

Inga kommentarer: