söndag, november 14, 2010

I min handväska

Jag har sett andra bloggare visa upp vad de har i handväskan,och jag tänkte att i brist på andra saker att skriva om ( jag är rätt slapp o lat idag efter pysselträffen i går ) så får ni se vad jag hittade i min.



Kameraväska, jag har oftast lilla söta kameran med mig, vet aldrig när man kan träffa på en kändis.
Ett litet block som gått sönder ( får byta ut det, men block måste jag ha, kan ju som sagt träffa en kändis,eller bara få en bra idé ), handkräm, 2 läppstiftsfodral, och 3 läppglans,det är väl lite överkurs ändå.
Mobil och laddare, jag visste att batteriet var svagt,så jag tog med laddaren för säkerhets skull.
En burk med svamp ! det brukar jag inte ha, var ju förbi och grattade min låtsaspappa på farsdag,och jag fick lite rester. Påsklämman fick jag tillbaks efter att hon hade lånat den häromveckan.
Handkräm, atsmaspray,det är livsnödväningsheter.
Läkerol, bra att ha, godis Lakrisal hmm, nästan det enda godis jag faktiskt gillar.
En Reztart bar, trodde jag skulle behöva den på pysselträffen i går.
Plånbok såklart, näsdukar i tyg och papper, nagelfil, en lite påse i form av en jordgubbe - bara att veckla ut när man behöver en extra påse.
Och så kvitto från Mcd och ett antal salt o peppar från Mcd ! ( ja Åsa72, jag vet att vi har såna överallt, fattar inte vad de kommer ifrån, haha )

Sådär ,det var allt, plus en innerficka där jag har allergitabletter, huvudvärkstabletter, tamponger och säkerhetsnålar.

Inga kommentarer: