måndag, november 08, 2010

Fler inspirerande låtar

Här är del 3 på min lista med låtar som passar in på att säga upp sig från jobbet och börja ett nytt liv.

Celine Dione - A new day has come
Varje dag är ny och full av möjligheter :)

Eurythmics - Sweet dreams ja söta drömmar, det kan man säga att jag har numera, förr sov jag oroligt, vaknade ofta av att jag skrek rakt ut.

Cyndi Lauper - Girls just wanna have fun jag är en tjej,och visst vill jag ha kul .

Donna Fargo - Happiest girl in the whole USA
inte för att jag bor i USA då,men lycklig är jag.

Twisted Sister - Were not gonna take it
Den här låten säger samma som Grynet sa i tv : ta ingen skit.
Så många gånger som abbonenter stod och skrek och svor åt mig när jag var sen med tidningarna pga snön, en gång blev jag till och med hotad till livet ! Fast det var inte mitt distrikt,det var när jag vikarierade på ett annat distrikt och var en timme sen. Nä jag ska inte ta emot mer skit, jag är fri nu.

Helen Shapiro - Walking back to happyness
Den här låten gillar jag verkligen, Gå tillbaks till lyckan, japp, så som jag var innan nattarbetet knäckte mig. Den passar även bra att lyssna på när man bara är ute och går och motionerar lite.

Inga kommentarer: