lördag, oktober 09, 2010

Paolo Roberto


Den här bilden ser väääldigt konstig ut,men det var 2 personer bakom honom som jag bara snabbraderade bort nu, jag ska göra det snyggare sen innan jag sparar ut bilderna på skiva. Men han skriver autograf i mitt block här.
Det var rena slumpen att vi fick reda på att han skulle ha föredrag idag, för det var en annons att man kunde äta trerätters middag för 525 kr att träffa honom,men det är inte i vår prisklass,så Claes tog faktiskt kontakt med Paolo och frågade om det fanns nån möjlighet att träffa honom, och fick till svar att han skulle hålla föredrag också :)

Så här var vi nu,och han pratade om hur han var en upprorisk tonåring, kom med i ett gäng , fick vara med i filmen Stockholmsnatt, osv, blev boxare, när han slogs mot en världsmästare osv osv. Han berättade levande och medryckande, jag vet ju inget om boxning sen förut, men fick veta en hel del nu.
Om när han provspelade för rollen i Flickan som lekte med elden ,och sne började undra att vaddå provspela, om han själv inte varit bäst på att spela sig själv, vem skulle då ha varit det ? hihi.
Han ger aldrig upp, han kämpar och blir extra sporrad när saker är svåra, exempelvis har han dyslexi,men har ändå skrivit flera kkbävker.
Nääää ,tror jag har dyslexi själv också, haha, alltså kokböcker har han skrivit, hur stavar jag egentligen ?

Hur som helst, han avslutade med att säga att om non hade sagt till honom när han var tonåring att han skulle skriva kokböcker när han närmade sig 40,så skulle han snarare ha blivit sur då, så man vet aldrig vad ödet har i beredskap.
Bästa citatet från fördraget : Svrige är världens säkraste land med cykelhjälmar och allt, snart blir det väl lag på att man ska ha flytväst när det regnar så man inte drunknar.


Tyvärr blev skärpan en katastrof, sämsta kändisbilden nånsin tror jag.



han ensam blev det bra skärpa på.

Han gjorde även reklam för sina knivar och stekpannor,och olivolja.
Alla som ville köpa olivolja fick skriva upp sig på en lista så ska de ringa från hotellet sen när det har kommit så man får hämta där, vi skrev upp oss för en flaska.
Ja ha sålde ju böcker också, som man ser på bilden i två inlägg ner så köpte vi en bok han signerade,och så fick jag min träningsdvd signerad.
jag fick en kram också :)

Inga kommentarer: