fredag, oktober 29, 2010

Owe Thörnqvist

Igår var jag inte på konsert med Owe Thörnqvist. Snyft, men Claes jobbade så jag hade ingen att gå med, och det skulle inte vara så kul att ha bara främmande folk på båda sidorna,så jag struntade i det. När han sen kom från jobbet så åkte vi upp och träffade Owe efter konserten.


Han var väldigt trevlig och pratade med alla som ville ha signerade skivor,frågade vad de hette osv.


Nej, vi dansar inte fast det ser ut så, men jag filmade honom,och då tyckte han att jag också skulle vara med,så han tog tag i både mig och kameran och då såg det ut så här. Fast lite pinsamt var det, han frågade vad jag tyckte om konserten,och jag var diplomatisk och svarade " du är alltid bra ".
Åhhh vad jag önskar att jag hade sett på hans uppträdande ändå, suck.
Han var väldigt cool och rar, man kan inte tro att han är 81.
När han skulle skriva autograf till Claes så frågade han hur det stavades.
Med c och e, sa jag då, " jaha, cla-es," sa han.
ja just det, jag brukar kalla honom för det ibland för att skoja sa jag.
Och då sa Owe " Claes, stå inte där och klös ! " haha, jag tyckte det var superskoj, Claes var något mindre road, men jag kommer absolut att använda det uttrycket.


Jag köpte en dubbel cd av honom. Och såklart tiggde jag en kram även av honom :)
Claes blir lite svartsjuk ibland på alla kända män jag kramar, haha.

Inga kommentarer: