söndag, oktober 10, 2010

Hemgjord pizza


Ikväll gjorde Claes pizza, vi hade köpt en pizzabotten från Sara lee, fyllningen blev köttfärs, kebabkött, salami, fetaostfylld peperonifrukt, och så hade jag svamp på min planhalva. Väldigt gott,och det blev rester också.

jag fick en fråga igår :
" Hur kommer det sig att du träffar på dessa kändisar hela tiden?
Springer du bara på dem av slump eller är har du kontakter som gör att träffarna är planerade??"

Ja det varierar, ibland ser jag annonser om var de ska vara, politiker som talar på torget, författare som signerar böcker i en bokhandel mm, ibland får jag tips, som att vi träffade Bingo i går,det var en vän som berättade när han skulle komma till stan och vilket hotell han skulle bo på, så vi väntade på honom där, och sen berättade han själv att han skulle signera böcker idag, det var ingen annons i tidningen om det konstigt nog.
(varför annonserar inte Bokia om sånt i lokaltidningen ?? )
Paolo såg vi annons om,men eftersom vi inte tyckte att vi hade råd att äta så dyrt för att träffa honom så kontaktade Claes honom och fick veta om föredraget som var gratis, bara man bokade plats innan.
men ibland är det slump när vi träffar kändisar, som i somras på Liseberg så bara sprang vi på 3 st, och sen ute på Hönö så råkade gruppen Snowstorm vara där, I Sthlm så satt Björn Hellberg utanför en bokaffär när jag råkade gå förbi osv ibland har vi tur helt enkelt.

Inga kommentarer: