fredag, oktober 29, 2010

Ebba von Sydow

Ikväll hade jag först tänkt stanna hemma, men det var lockande med bokrean, 39.50 per kg, och så fick jag reda på att Ebba var i stan också,så då åkte vi upp.



Hon höll i en sax, jag frågade såklart varför, jo hon hade klippt i sina kort med repliker i tvprogrammet Gokväll.


En gullig tjej, jag fick en kram också.


rar autograf.


hans Rosenfeldt dök upp medans vi väntade på Ebba, jag erkänner att jag inte visste vem han var, men Claes hade full koll.
" Han har bland annat varit programledare för tv-programmen Parlamentet, Högsta domstolen, Folktoppen och för många radioprogram. Rosenfeldt jobbade som nöjeschef på SVT 2003-2005. Han medverkade 2010 för andra gången i På spåret tillsammans med Jessika Gedin och är även verksam som manusförfattare. " står det på Norstedt förlag.

( Claes har sin nya jacka för övrigt )


Ävan han var trevlig och skrev gärna autografer.


Ännu en till samlingen, jag håller på med en lista på vilka vi har,det blir spännande när den är klar.

Sen for vi till bokrean, och jag köpte Millenium triologin, och en bok av Laura Trenter, plus en tjock bok av Christer Fuglesang med tillhörande dvd.

Inga kommentarer: