fredag, oktober 08, 2010

Bingo Rimér

Idag har jag varit med pappersinsamlingen, hälsat på min mor och sen åkte jag och Claes in till stan och träffade Bingo.
Han var verkligen trevlig, en av de trevligaste kändisar jag träffat.
Många skriver ju bara en autograf helt artigt,men inte mer än så, men han tittar i ögonen på den han pratar med, tar i hand osv.


Jag har ögonen öppna för ovanlighetens skull,men varför tittar jag aldrig in i kameran ? Mysko.
Han berättade att han ska signera sin bok imorgon på Åkerbloms bokhandel, så då ska vi dit såklart, det är nog en intressant bok,plus att det är kul att ha den signerad.


Snygg bakgrund, den här bilden är jag riktigt nöjd med.
Men först råkade jag hålla handen så det skulle ha blivit skugga vid blixten,så han påpekade det för mig och kom fram och visade hur jag borde hålla, och därmed rörde han vid vår kamera ! hehe, japp han som är en känd fotograf har alltså rört vid min och Claes kamera, det tycker jag är jättehäftigt.


Först fick jag en autograf, och sen Claes, som dessutom ville ha en till neutral, alltså bara namnet, inte " till Claes " så kan man sen rama in en bild och sätta med den autografen också, och det var nog tur, för det blev inte tid att se vad han skrev förrän vi kom därifrån, haha.
Claes stirrade och sa : men vad är det här, vilken skojfrisk typ han är då.
Jag asgarvade .

Sen gick vi på en promenad i centrum och kollade på skyltfönster, det är mycket roligare än att gå på Holmsunds mörka gator där det står bilar på trottoarerna.

1 kommentar:

Mamma M sa...

Hur kommer det sig att du träffar på dessa kändisar hela tiden?

Springer du bara på dem av slump eller är har du kontakter som gör att träffarna är planerade??