lördag, oktober 09, 2010

Bingo i bokhandeln

Idag åkte vi också in till stan.
Bingo Rimér signerade sin bok och det vill man ju inte missa.


Han var lite avundsjuk på min coola Michael Jackson jacka, jag har dessutom tröjan som Michael hade under jackan i videon till Beat it, tröjan har jag köpt i Göteborg i somras.


Han visade i sin mobil att han har ett specialprogram, google nånting,så han kan se vad folk skriver om honom, och han hade läst min blogg ! Det var ju hur coolt som helst, ojoj, nu läser han säkert det här med, den som vet vad programmet han använder kallas, kan ju vara snäll och lämna en kommentar.
Jag filmade honom också med nya söta kameran, där han säger att han rekommenderar min blogg Samaras tankar, haha, skulle vilja visa upp det här, men glömde fråga honom om det är ok. Han sa fel först och sa att han rekommenderar sin blogg, och så garvade han och började om, det blev ett kul klipp.
Och här ser ni vad han skrev i boken ,vi fick en signerad affisch också, och jag fick en kram :)


Sen träffade vi en kändis till, det kommer två inlägg bort, men här är bilden på dagens " skörd " ,2 böcker ,och en signerad dvd.

Inga kommentarer: