tisdag, september 21, 2010

Två rättelser

man ska alltid kolla fakta innan man skriver nåt, jag fick nämligen en kommentar igår .
" Vill inte grusa dina förhoppningar, men jag läste också det om söndag, måndag, tisdag på en "vän till en vän-status" på FB. Fast när jag kollade min kalender, så händer det igen år 2021, och om min matte inte är helfel, så är det inte 823 år dit... "

jaha,så var det med det, jag har ju bara kalender som räcker till nästa år,så jag kunde inte kolla. tack för att du berättade.

Sen kom jag på en sak, vi har 2 partier till här i landet, jag glömde V och MP,pinsamt ju, så de partiledare jag träffat är alltså : Göran Hägglund, Maud Olofsson, Mona Sahlin och Gudrun Schyman, det fattas alltså 5 eftersom MP har två.
Men jag har också träffat Carl Bildt, Alf Svensson och Bengt Westerberg.

Nu ska jag följa Claes till vårdcentralen,sen ska jag till stan med 3 ärenden.

Inga kommentarer: