fredag, september 24, 2010

Sötaste russinen

När vi var på Konsum så hade de fått in en väldigt gullig förpackning russin.
Jag var för snål att köpa,men Claes sa att jag förtjänar dem.
Men 24,90, njaaa jag tror fortfarande inte att det är värt det, men visst är de rara.




Men det är bara 3 sorter, det är fram och baksidan på askarna, så det är 12 förpackningar.

Idag ärdet grått och regnigt väder, jag är slapp och trött,packar inför pysselträff som jag ska på imorgon, så nu ska jag lägga mig tidigt så jag hinner sova extra mycket före jobbet.
Claes var på vårdcentralen igen,och de sa att det läker ihop fint, det är ju skönt att höra.
När jag skulle ge katten torrfoder så tappade jag ut burken över halva golvet, gissa om kisse blev salig, hon tuggade och svalde för fullt medans jag rafsade ihop dem.
Mjao-halleuja !

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Men du vilka söta russinpaket! Men nära 25 kr var väl lite mycket för dem tycker jag... ha en trevlig dag imorgon!
Vad vi hittar på har jag ingen aning om än... kanske bara sover... sov gott.

Charlotte sa...

Hm de var biligare här 21.90 på Coop...