lördag, september 18, 2010

Sluta surfa ,katt !

Idag har jag plockat fram saker under sängen och under byrån, det fanns 85 böcker där ! och säkert lika många tidningar.
Böckerna bar jag ner till gästrummet tills vidare, tidningarna la vi i plastlådor och satte in under byrån.
Det fanns också reklamblad från början på augusti ...
2 böcker hamnade i loppishögen, jag kastade också en tröja i högen som ska till återvinningen, plus ett tjockt gammalt täcke som låg i torkrummet.
Nu ska jag dammsuga, Claes sorterar cdskivor som ligger här på kontoret,men katten kom och råkade surfa på några skivor,hihi.
Inte vet jag om hon tyckte det var kul,men hon återvände en gång till och gjorde om det.

Nu vet jag varför jag ofta har mardrömmar och vaknar och skriker, åtminstone om man ska tro på Feng Shui, jag hittade två böcker om Hitler under sängen,och en bok av Dean R Koontz, med titeln Ondskans hus .
Jag borde ju sova bättre nu :)

Dessutom har vi lagt ut 29 auktioner, mest Elis tv spel som han tröttnat på, men även hockeykort, böcker och en tavla. Hittils har vi bud på 3 auktioner.

1 kommentar:

Åsa72 sa...

Fy på dig! Ingen avstjälpningsplats i gästrummet! Vem vet, jag kanske dyker upp när du minst anar det!

Men vilka framsteg du gör! Imponerad!

Kram Åsa