torsdag, september 02, 2010

Sjukbesök

Ikväll hälsade jag på min snygging.
Alla värden var bra, tempen, blodtryck och puls.
Men de vet inte än när han får komma hem.
Inna jag skulle fara så ville han att jag skulle starta tvn ,det finns ingen fjärrkontroll,för den har nån stulit.
Så jag klickade mellan kanalerna : Reinfeldt, Palme, en operation !, en film som redan börjat, stillbilder av konstverk, stillbilder av blommor, och så Simpsons som hade hamnat i en plaststaty av en mänsklig kropp så de var tvungen att åka ut via tarmarna ... ähh.
Han bad mig stänga av tvn igen, jag fnissade, han får inte fnissa, då gör det ont.
Men jag lämnade 10 nummer av Fantomen, så han har nåt att göra.

Jag har köpt en ny tvätt-tunna att ha inne på toa, den gamla har spruckit så mycket, men jag glömmer hela tiden att köpa en ny, men nu är det en ny fräsch på plats.

För övrigt hörde jag en mus bakom nåt skåp i morse igen !
Men när jag vaknade fram på dan så var den död nedanför min säng, med bitmärken efter en katt på kroppen ...

1 kommentar:

Sannie sa...

Ja, jag märkte det! Men jag har fixat inlägget nu ^^