torsdag, september 16, 2010

Nyamko Sabuni

Idag steg jag upp tidigt efter jobbet, redan 10.40, men det var det värt, för jag fick träffa Integrations och jämställdhetsminister Nyamko Sabuni.



Hon är en vacker kvinna som alltid klär sig snyggt.


Jag fick en autograf och en kram.
Jag får visa autografen nån annan dag, vet att jag varit väldigt dålig på att visa såna under sommaren.
Jag ser lite plågad ut,men jag fick solen i ögonen. Det var en vänlig valarbetare som tog fotot.

Efter mötet med henne handlade jag,sen skulle jag ha hela dan på mig,men nån stal min tid konstigt nog. Fast jag fick Elis till att rensa på sitt rum, snowboard, skateboard, innebandyklubba och liten ihopfällbar spade ! allt det hade han på rummet, men de fick flytta till pannrummet. Ja vi har ju ingen panna, det är en fjärrvärmeväxlare sen 6 år tillbaks,men jag tänker inte börja säga " fjärrvärmeväxlarrummet " haha.

Inga kommentarer: