torsdag, september 30, 2010

Lasse Berghagen

Jag hade många planer på vad jag skulle blogga om,men det får bli imorgon, just nu gäspar jag nästan käken ur led.
Min första lediga natt,jag skulle kunna vara uppe och dansa med små troll om jag ville,men nä jag vill bara sova, det har varit en lång och innehållsrik dag, men imorgon ska jag blogga så ni tröttnar ;)

Vi hann med en kändisträff idag också mellan matinköp mm.
Just innan vi skulle åka så fick vi tips av några kompisar som hade stämt träff med Lasse Berghagen , såklart att vi också passade på att göra dem sällskap och få träffa honom.


Stackaren var förkyld och lite hes, men han var ändå på gott humör och skojade lite, Claes hann tyvärr inte fota när han poserade kokett, det hade annars blivit en häftig bild.


Autograf i block och på skivor, han blev imponerad över att vi har den gamla singeln från 1970.

Inga kommentarer: